afbeelding1

IN VERBAND MET HET CORONAVIRUS ZIJN ALLE ACTIVITEITEN VAN DE STICHTING WELZIJN OUDEREN, BEHALVE BILJARTEN EN GYMNASTIEK IN DE SCHALLE, VOORLOPIG AFGELAST.

VASTE AKTIVITEITEN van september t/m april

BILJARTEN

Iedere werkdag en woensdag- donderdag en vrijdagavond in dorpshuis "de Schalle"
Wij willen u er nu op attenderen dat er nog maar een beperkt aantal vrouwen biljarten, terwijl er in competitieverband voor ouderen er steeds meer vrouwen uit de omgeving het opnemen tegen onze mannen. Misschien wilt u met een aantal dames of echtparen leren biljarten, dat is geen probleem. Er zijn uitstekende biljarters bij onze club die bereid zijn u de kneepjes van het vak te leren.
U kunt contact opnemen met onze voorzitter dhr. J.Alberts tel. 255214 of 06-12268846

GYMNASTIEK

Woensdag 10.30 tot 11.15 uur in dorpshuis "de Schalle. Voorzitter: dhr. J.Winters tel. 491862.

KAARTEN

Iedere dinsdagmiddag klaverjassen en jokeren. Aanvang 13.00 uur.  Komt u voor de eerste keer dan graag tevoren contact opnemen met dhr. J.Alberts tel. 255214 0f 06-12268846

Tevens op de volgende donderdagmiddagen: 3, 10 en 24 september ; 8 en 22 oktober; 5 (speldag), 12 en 19 november; 3, 10 en 17 december; 7,  14 en 28 januari 2021; 11 en 18 februari;  4, 11 (speldag) en 25 maart; 1, 15 en 22 april.

Aanvang 13.00 uur in "de Schalle"
Wanneer u niet kunt graag tijdig afmelden!
inlichtingen bij dhr. J.Alberts tel. 255214 0f 06-12268846

JEU DE BOULES

Bij mooi weer iedere maandagmiddag op de banen bij "het Kerspel"
vanaf 14.00 uur. Inlichtingen bij W.Smit tel. 491840

KOERSBAL

Iedere dinsdagmiddag in "de Schalle" van 13.30 uur tot 16.00 uur in De Schalle. Als u denkt niet meer te kunnen koersballen neem dan contact op met J.Timmerman. Hij zal u vertellen hoe het wel lukt.
voorzitter: dhr. J.Timmerman tel 492136

Bent u nieuwsgierig geworden en wilt u eens kennismaken met één van de aktiviteiten kom
dan gerust eens langs en doe een keertje mee.